It's all we need

image569

Lagom måndag med lagomt mycket kunder. Skulle ha kört lite bil på kvällen, men ja somnade i soffan. Rester efter helgen antar jag. Blev kalas i lör. De bästa som hände på hela kvällen var när jag tappade plånboken, och hittade den igen. Någon kille hade lämnat den till busschaffisen. Fick panik ett tag... men den gick snabbt över efter att allt ställts till rätta. Efter lite vin hos sofy slappnade jag av igen. Vidare på Klaras i några timmar, för att sedan försvinna ut i natten, i Örebro..
Brunch på Hälls och fika på George dagen efter.. Lång walk med anna hemma i Karlskoga.

Nu sitter jag och funderar lite.................................................................. ska ja duscha nu eller imorrn ?
+ på lite andra saker som snurrar runt i mitt huvud.
Då, är man körd.. eller hur Slepicka ? Och det vore ju skönt att slippa.

Kram och godnatt!
J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback