Helgplaner

image558

Yes va kul! Imorrn blir heldag med fröken slepicka. Fika på torget och Petter på kvällen. Hade glömt att han skulle spela på Statt. Klart jag ska dit! Nya heels har jag för kvällen också. Kan bara blir hur bra som helst.

Har varit en jättejobbig kort vecka på jobbet. Har träningsverk i fingrarna känns det som..
Men nu är jag hemma.. Vi har blivit med hund den här veckan! Leo heter han och ser ut som en får bäbis, eller jaa.. ett lamm. Krullig och go. Hans ägare är på semester i Kenya, vilket innebär att de tänker dra därifrån så snabbt som möjligt. Lite tråkigt. Hade gärna haft kvar Leo ett tag till, som det var planerat. Ska ta en walk med honom snart. Sen kanske de blir Brickan. Drog med lite löshår från jobbet som jag tänkte greja med också.

Ha en trevlig fredagskväll!
Kram J

Kommentarer
Postat av: ina

du, är storleken som du har på dina vagabond jam - skor samma som den storleken du brukar ha på skor? känns dumt att fråga men jag ska nämligen beställa på internet och är lite osäker på strl..

2008-01-04 @ 21:14:48
Postat av: Julia

mina jam är strl 37, och jag brukar ha 36-37. De passar perfekt.

Postat av: emelie

hoppas du har möjlighet att planera in ett sthlm besök nu den 26! Hoppas hoppas

2008-01-08 @ 12:58:52
URL: http://www.emlyb.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback