Gunvald på mig..

image566

Hade det funnits en tisha med Peter Siepen på hade jag haft svårt att välja. Men ibland är livet lätt.. är inte tishan med Gunvald Larsson klockren? what ?! När min lön kommer nästa vecka, ska jag shoppa upp mig på den, helt klart! Jag har ju som sagt en noja för snygga tröjor just nu. Funderar på att inviga min "live for fun" från Zara imorrn. Alltid kul att spara på nya inköp.. eftersom vad kan göra dagen bättre än att sätta på sig ett nytt plagg ?
Idag har jag bara sett ut som en slacker med mysisar i plysch och en stor sjal runt halsen. Lättade upp mitt liv idag.. som är ganska hårt med plugg och körlektioner. Jag funderar starkt på automat!
Å andra sidan känns de som skola. Fika på Paris.. heela tiden. Sola på rasterna, vilket jag gjort exakt idag. Dra och träna på kvällen. Steppade loss på stepen.. och körde sönder magen. Min träningsvärk är inte att leka med.. haha.
Imorrn blir de annat; färgkurs!

Nästa vecka ska jag och Randi ta en snabb-tripp till Sthlm. Ska bo hos Maria.. äta frulle på stan, luncha på stan.. och fiiika. Behövs för att orka shoppa i Randis tempo.. haha. Hoppas att vi får en skymt av Emma också.
Ska snart på kurs i Torsby, en kille från Stuhr kommer och håller i den. Lite fränt! Och SEN.. i april, ska vi till Gbg.. en helkväll på Trädgårn med visning och mingel, kan bli great! hihi.
Annars var jag på Goldwells visning igår.. på Folkets hus i örebro. Goldwell har jag ju inte så värst mycket för annars, men den här visningen var faktiskt helt okej. En del inspiration fick jag allt.

Sova nu!
Kram och godnatt
J

Kommentarer
Postat av: sofie

ska ni på redken i gbg??
ska ni inte på den i sthlm den 26 april eller när det var?
har vart på visning o så i trädgår´n med sebastian en gång, det e bra där=)

saknar dig gumman..

2008-01-17 @ 20:40:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback