Fun Light Night

Här sitter jag helt solo med i-tunes och lyssnar på gamla favoriter.. Mest Kelly Family. Och DET är verkligen gamla tider. Har haft en såå lugn kväll. Sara och Anna kom till mig och gjorde sällskap. Sara köpte med en liter funlight raspeberry, oh soo good! Sedan tände jag en massa ljus i det mörka huset. Länge sen vi satt ner en hel kväll och bara snackade en massa skit.. Var ganska behövligt.

Var mer fart i går. Drack loss hos Sofie, utan henne dock. Däremot kom några tjejer från Kga. Jenny , sara och slepicka. Började sedan på Klaras, Satin och sen Klaras igen. Orkar inte berätta varför.. haha. Härjade runt i hela staden iaf. Mina ömma fötter fick sitt av mina favorit-heels. ´Kvällen var rolig rakt igenom faktiskt.
Denna bild är tillägnad mina tjejer efter gårdagens mission! hihi

image564

Kram och godnatt!
J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback