Det är insidan som räknas..

image565
Nya underkläder från H&M och Lindex

Rean börjar lida mot sitt slut, och de är då man ska passa på att shoppa upp sig på det sista. Alla trosor fick jag för ca 29 kr st. Ibland gillar jag att vara tjej. BH:n är H&M standard, har ägt ett antal sådana genom åren. Den med borttagbara band med spets.. enkel och fin. Basic till det andra crazy! Känns fint med lite nytt i garderoben.. och att vara snygg under gör det lilla extra, oftast.

Det känns som att vara tillbaka i skolan. Har pluggat på körskolan sen 07.30 imorse. Började med en snabb lektion. Gick igenom några pärmar.. körde 1 timme. lunchade med Åsa och hennes systrar osv på Parre. Sedan var det dags för en till lektion igen. Sist pluggade jag några pärmar till. Ska göra klart alla imorrn. Sedan blir det datorn. Som jag typ är klar med för länge sen, men som jag bör gå igenom en gång till. Jag HATAR det här. Men det är ju nödvändigt såklart. När jag kände mig helt körd i huvudet lättade jag upp det med lite shopping, den bästa medicinen helt klart. Resultatet ser ni ovan som sagt.

Nu ska ja ta en powerwalk till lagret snart, för ett pump pass. I need it.. igår skulle jag ju slåss, men combaten var borttagen från chemat. Blir på tis. Fick mig ett core pass iaf, känns bra i magen idag.

Kram J

Kommentarer
Postat av: sleppo

dom där gepard trosorna hade du minsann packat förr förra helgen när du tappade bort plånboken i öret.. höhö

2008-02-18 @ 22:48:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback