Old maid

mindre än en timma kvar. Sedan är jag gammal och go.. ha ha . Jag tycker att de börjar komma 18års vibbar. Dagen innan jag skulle fylla 18 var jag så himla uppspelt. Det var såå stort. Sedan gick ju min 18 års fest rätt bra till en början.. om man inte räknar med slutet. Tur att man kan skratta åt det nu. För då var jag ute på äventyr.. tills mamma fick hjälpa mig i säng..
Sofie och jag ska gå ut o ta nått glas vi imorrn på Njuta. Blir mys! Har redan fått en present av gulliga Petra. Kunde inte låta bli att öppna. Ett two faced lipgloss. De enda med plumping effekt som funkar om man frågar mig. Tack så hiiimla mycket.

Nyss klickade jag även hem de här armbandet från cocoo.se.
Bloggvärlden har redan uppmärksammat det. Och ja tyckte att de var gulligt, så ynka 85 kr kunde jag casha.
image573

Kommentarer
Postat av: Anonym

peace-armbanden e ju sååå fina!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback