Keep bleeding love...

Sitter hemma och har frossa sen igår/inatt. Jag pallar inte att festa hela natten.. haha. Kom hem halv åtta imorse, och sov till tre. Nu blir de snart utgång igen. Hänger inte med detta tempo..
Har tagit en walk med kaffe i magen.. så ja känner mig lite piggare iaf. Efter denna hårda natt..gaah.
Stannade kvar efter jobbet igår.. fixade mig lite där och drack några glas vin.. sedan kom emelie o sara. Drog på fest, hamnade på Klaras.. resten är history. Jag kom hem iaf.. och de är ju alltid bra!

I veckan fyller jag icke tonåring längre.. jag blir 20 (snart 30!) .. de känns så underbart. DET ska firas.

Nu ska ja fixa make o lite annat.. sedan blir de moneybrother inatt.
Ses på hotellet fellas!

Puss&Kram / Julia


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback