It's my birthday

Grattis Julia! - Tack tack..

Vilken mys dag jag haft. Family grattade mig på morgonen med frukost och paket. Jag fick thomas sabo smycken. Röda we-hörlurar, gant lakan, gammalt vin från 1988 (mitt år). Och 50 000 lax. Lite förvånad blev ja.. och väldigt glad!

På jobbet hade Randi köpt tårta. Stefan hade köpt rosor. Sedan gick jag till systemet och handlade. Vin boxar och lanson champagne. Tur att ja fick bärhjälp. Fick en flaska av Randi.. och pengar till tattoo. Lanson ska öppnas nästa lör då jag o anna ska ha partyy. Ja det blev faktiskt fest ändå.. så glöm mitt förra inlägg. Emelie och Anna kom in påsalongen och överaskade med blommor. På kvällen gick Sofie och jag till Njuta. Åt tapas och drack vin.. så min dag har varit underbar! Telefonen har gått varm. Tack alla vänner!

Nu blir de sängen och Solo.
Natti
Kram J

image574

Kommentarer
Postat av: Julia

Grattis i efterskott :P

Postat av: Jenny

Grattis till födelsedagen och skrivningen snyggo! Jag visste du skulle klara de.. snart blire road t;)

2008-02-26 @ 13:39:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback