Grattis farmor!

.. som skulle ha fyllt 80 år idag. Hon dog när jag var ca 2 år..
Och jag passar på att ge mig själv ett till grattis. Klarade den där förbannade teorin idag. 54 poäng fick jag. Trodde att datorn skämtade med mig.. men så var det inte. Jippie! Nu blir det snart farligt på vägen..

Har även fått mitt söta aRmband från cocoo.se! det är så litet och gulligt. Något som inte är litet och gulligt, men riktigt ballt är mina Wesc hörlurar. Bytta dom till svart.. från att först fått röda, små rosa.. o jaa svarta. Jag kommer alltid att bära dom med mig nu. Minnetonkas har även införskaffats.. och en 2hand jeans jacka från Gul&Blå. Superblå pumps finns också hemma hos mig nu. De ska sitta på tossarna på lör.. då blir det kalas.
Dresscode; coctail!

Nu ska jag läsa klart "Mathilde".. Jag älskar Denise Rudbergs böcker! Det är perfekt att ha en massa pocketar att stoppa i väskan till bussen.

Kram J

Kommentarer
Postat av: Frida

Grattis till teorin, och grattis i efterskott till tjugoårsdagen! Puss och kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback