ajajajaj!!!

Jag skojar inte! Jag har den värsta träningsvärken i hela världen. Jag tror att den kan hamna i guiness. Var på pump igår. För första gången på typ ett år. Det var så himla kul. Jag tycker det är så kul o träna. Hur kunde jag bara skita i de så länge ? Nu är jag igång igen. Jag har skaffat årskort på Njoy! Jag gillar Njoy. Dom har lesmils -pass. Seriösa pass som är köpta och går att träna på flera olika gym. Blir så trött på egengjorda halvdåliga pass som känns oseriösa.. Det som inte var så kul tyvärr, var att combaten alltid är 17.30 .. o jag slutar inte tidigare än 18..
Men jag får hitta på nått annat.. som affrodans. Det var kul. Fick sträcka ut hela kroppen ordentligt. Man ser ju sjukt ful ut, men det är ju ingen som bryr sig om det.

Nu när träningen är igång, så hoppas jag att hjärnan börjar fungera igen. Jag är ju så trött hela tiden. Helt dåsig liksom. Tror att det är vinterdepp. Har faktiskt köpt järntabletter också. Kanske tänker lite snabbare då? haha..

Hittade dom här bilderna från Danny Allison; Tyckte att dom var fina och hemska på samma gång.
Tror att de flesta känner igen sig från nån av dem.









Imorrn blir det gladare bilder. Jag tycker det är intressant att titta på olika illustrationer..
Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback