So this is christmas

Skit också.. ja skulle ju ta det lugnt fram till juldagen. Men igår hamnade vi i ett drinkhav på loungen och sedan Klaras. Fast det var ju iof kul att dansa av sig lite. Jag har ju alltid kul när jag går ut med den där Linn.. hihi. Kvällen var bra faktiskt. Hände varken mer eller mindre.. Idag har jag haft en lat dag framför tv:n. Packat o fixat.. Bra att vara beredd med sånt. Ska ju åka till Karlskoga på tis kväll. Ska bli så kul att träffa alla. Jag längtar!

Anna kom o hälsade på i fredags. Fick se bilder från hennes resa. Var så himla kul o träffa henne.. Vi fixade de sista av klapparna på lördagen. Någon såg ut som pretty woman! haha.

ÅÅh, jag har köpt den finaste klänningen i hela världen. På zara. Den ska sitta på plats på juldagen. Nu är jag så förberedd för jul och allt vad de innebär. So this is christmas fellas .. Me like.


Vi har julklappsbyte hemma hos Ewe. Tror att vi var ca 14 år här.

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback