Sjuk-dag

Det blev precis som jag trott. Jag har varit nära döden hela dagen. Tänkte nästan ringa begravningsbyrån när det var riktigt illa. Jag har ätit alvedon till lunch, och druckit "pest droppar". Vad hemskt det är att ha stoppat en alvedon i sig, o sedan somna, för att vakna blöt som en fisk, eller nått.. ha ha. Jag har faktiskt varit hemma från jobbet. Och det är inte likt mig. Jag hatar det- Får så himla dåligt samvete. Vet ju själv när någon ställer in nått som man sett fram emot. Jag blir skit sur. Och nu kan jag inte sova för att jag sovit hela dagen. Har sådär ont i kroppen så att man ändå bara ligger och vrider sig.

Grattis Kevin! Båda var så duktiga på idolfinalen. Jag hoppades på Kevin, men efter Alices uppträdanden blev jag osäker. Vilken fin klänning hon hade när hon sjöng idollåten. Och Halsbandet som Laila och Alice hade med döskallarna. Vart får man tag i ett sånt ??

Imorrn kommer mamma o pappa med grejer. Jag ska få lite julpapper så att ja kan slå in paketen. Och några julsaker som mamma hittat. Tvingade även mamma att ta med lite blekning. Tänkte slinga håret. Jag är ett hopplöst fall jag vet.
Sen ska jag nog klippa i lite kläder. Blev så inspirerad av bilden nedan;


Och så den här.. var inte de här sjukt snyggt?!!

Kommentarer
Postat av: boop bopp baby

åh har du börjat blogga igen.. det har jag helt missat. vad roligt:) och nu är jag hemma igen. och det är väldigt svårt att skriva med ett svensk tangentbord. lätt att man glömmer bort åäö... som jag saknat dig. blogga på nu!

2008-12-13 @ 16:12:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback