Ny look

Jag är en sånn nattmänniska. Sitter och pimplar te o njuter.. Pepparkaksljuset har fått brinna för fullt ett tag.. så nu luktar det mys här inne. Har lagat thaiwok med kyckling och green curry. Starkt som satan. Ska vara bra för förbränningen..

Konstigt att man orkar mer på dom dagar man jobbar sent. Kom inte hem för ens nio idag. Jag färgade håret en sväng efter att vi slutat. Nu ser jag ut som pippilotta. Och jag gillar det faktiskt. Fick en helt annan nyans i ansiktet. Och helt plötsligt passar man bättre i kläder som man lagt åt sidan ett tag. Nu har jag ändrat mig massa dom senaste dagarna. Ny tatto, nytt hår.. ny kropp imorrn efter pumpen ?
Så skönt att jag fått sånn motovation till träningen igen. Så skönt att känns sig pigg igen. Skönt att slippa utgång i helgen. Jag har varken råd eller lust. Och sist mådde jag ju piss. Jag funderar på att åka hem till Kga och baka julgodis. Mamma skrek rakt ut i luren när jag sa att ja skulle skippa det. Får så ont i magen av all pepparkaksdeg bara.. ha ha.

Svårt att tro att det var såhär för ca 4 mån sen.. Uppiggande bild. Ja visst.


Kram

Kommentarer
Postat av: Jenny

Ååååh gumman.. har du blivit redhead???:) va nice.. o ny tatto??? nu vill vi ha bilder vet du snålove;) haha.. ha de så bra!! måste ta o ses snart!! säker att du inte ska me ut i helgen på statt då?? lucia o allt?? mkt folk som ska ut;)



Pöss

2008-12-10 @ 06:16:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback