Lugn kväll

Igår blev det en utgång. Jag blev ganska snurrig av vinet.. och på natten/morgonen mådde jag som jag inte tyckte att ja förtjänade. Eftersom jag tagit det ganska lugnt, tyckte jag.. hmm. Var hemma hos Jessica. Fyra singeltjejer som var sugna på att dansa. Klaras blev det då.. Och det var faktiskt riktigt roligt.

Idag fick jag panik. Trodde att jag tappat mitt kort o leg som jag haft i en väska. Väskan hade jag slängt in i garderoben av någon konstig andledning. Där låg den iaf.. när jag städade. Hade redan varit på Klaras igen och letat efter den. Men eftersom den var i garderoben så fanns den inte där.. Det är så skönt att hitta saker efter att dom varit borta. Då är det nästan värt det eftersom man känner sån lättnad igen. pjuuh.
Har fått en del gjort idag, även fast jag mådde piss. Städat och pantat burkar.. sånt som man inte orkar annars.
Sedan ätit naturgodis o kollat på Narnia. Ingen utgång idag alltså.. Det hade jag inte pallat med.
Nu ska ja forstätta att titta på Britney-dokumentären.

Trevlig helg!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback