Blondsjuka

Nu har jag blekt och blekt. Jag har fått blondsjuka.. skjut mig nån! Var på Här o köpte blekning idag. Så nu skulle ja kunna bli blond 10 ggr till. Och kostade, det gjorde det också. Jag är så pank som man kan bli. Suck.
Brevid här-grosisten ligger det en Indian affär. Den ser jätte skum ut. Men tittar man noga finns det en massa olika Buddahs där inne. Jätte stora, mittemellan och små. Jag vill ha fler Buddah i julklapp!

Annars har jag blivit väldigt bortskämd. Fick ett jätte fint linne av Randi idag. Och förra veckan en korsett. Plus en massa strumpor med "tår" på.. de är supersöta. Jag behöver egentligen inte shoppa på 100 år.
Det är ju bra.

Kul inlägg det blev idag. Kunde inte ens ladda upp en bild när vi var 13 och bytte julklappar. Ska lägga mig i sängen med Elle istället.
Godnatt!!


Kommentarer
Postat av: boop bopp baby

jag kommer på fredag :) sex and the city, te and some shit talk?

bamse frukost i a la breling stil vill jag ha också!

2008-12-17 @ 19:19:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback