Andra advent

Yes it is. Det brinner för fullt i mitt vardagsrum. Ljus är mysigt.. Jag fick ett pepparkaksljus av stefan från blomsterboden förra veckan. Snacka om att det luktar pepparkaka. Grannarna måste tro att jag är pepparkaksproffs eller nått. För de luktar verkligen i hela lägenheten.

Just nu sitter jag och väntar på Frida. Vi ska klippa till henne, och sedan gå på Helga natt på stortorget. Så länge vi orkar med. Det är ju så sjukt med folk. Ikväll ska vi adventsmysa hos Adde också. Jag tror att jag sparade några julcider sen i fre. Nya xidern med glitter är ju så himla fin. Jag kan inte låt bli att skaka på den hela tiden.. haha

Nej nu hoppas jag att alla får en trevlig andra advent. En bild på två "ljushuven" funkar väl idag. Anna kommer hem från Australien snart btw. Vi har knappt pratat på två mån. Saknar henne!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback