A little bit of xmas feelings..

Jaha.. kvällen blev lite annorlunda än väntat! Jag klippte Frida som sagt.. och Jossans lugg. Båda blev väldigt ärtiga.. haha. Sedan gick vi till O'learys och drack kaffe. Myste och hade skyhöga julkänslor. Jag gillar allt ljus. Blir så mycket piggare och gladare. Jag är ganska barnslig när det kommer till sånt. Jul.. snö, granar, paket. Jag vill att allt ska vara som det brukar. Hemma på boåsvägen ska de gamla tomtarna finnas, som vi haft varje jul. De två som pussas. Jag ville ha dom, men mamma sa nej. Jag får väl ärva dom istället.. haah! Bråk om vad som ska finnas i granen hör till. Vissa jular har vi varit riktigt osams. Nästan så att man vill berätta vad som finns i alla paketen som jag köpt.

Jaja, skitsamma. Vi gick hem till mig efter O'learys och kollade Valander i en halvtimme. Sedan gick vi ner och jag fick min efterlängtade gadd som blev riktigt bra! Thaank yoou E !

Imorrn är de ny vecka. och jag har trevliga kunder att börja måndagen med.
Godnatt


Ge mig en hjärtekompis i julkpapp tomten! Snälla..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback