Guld i vardagen

Saker som lyser upp min vardag är;
- Leverpastej och smörgåsgurka på knäckebröd
- Sista metern hem efter en morgonwalk
- Rosa nylackade naglar
- Rosetter
- Second hand fynd
- Oskarsparkens köks Pannkakor med jordgubbs/blåbärs-sylt på torsdagar
- Få en härlig känsla av en låt jag aldrig hört förrut´
- Klick och Fredag.. på fredagar
 - Kafferast
- SATC -maraton på söndagen efter en utekväll
- Fika med vänner på staden
- Wasabinötter
- Värsta fyndet på rea
- Missat samtal från någon ja tycker om
- Hitta en ny intressant blogg
- Bok som inte går att sluta läsa
- Överaskningar...

I Like!


Kommentarer
Postat av: Jenny!!

Saknar dig:(

2008-08-17 @ 11:45:38
Postat av: Sofia

Ha en trevlig kväll :)

Postat av: Martina

Hej Julia. Vi på Veckorevyn.com har uppmärksammat din blogg och skulle vilja skicka en spännande inbjudan till dig. Jag hittar ingen mailadress på sidan och därför undrar jag om du skulle kunna skicka den till mig? Hälsningar Martina, Veckorevyn.com.

2008-08-25 @ 12:41:32
URL: http://www.veckorevyn.com
Postat av: emelie

mycket bra att du börjat blogga igen, i like! har du några planer på att komma förbi huvudstaden något i höst? saknar min julia! Pusss

2008-09-16 @ 14:50:56
URL: http://emlyb.blogg.se/
Postat av: Linda

Har du också leverpastej på knäckmacka som "must have". Seriöst. Skulle kunna äta massor! Me smörgåsgurka :D ahahahahahahahahah

2008-09-16 @ 14:55:54
URL: http://lindasara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback