So sick..

Skit också.. för några dagar sedan stod jag och sa att jag aldrig blir sjuk längre, så sjukt bra liksom!
Och nu sitter jag här.. redo för döden. Har stannat hemma från jobbet idag. Det går INTE imorrn. Jag måste jobba sjuk. Men det är ju livet.. inte alltid lika roligt.
Har roat mig med att sova och titta på saltkråkan. Underbara saltkråkan har alltid varit min favorit., och där gick det på tv4 film, bara sådär. Ibland har man tur. Blandade ihop en smoothie och åt nötter till. Hur ska det gå för mig ? När jag flyttar kommer jag aldrig att laga nån mat, jag hatar det!

Vet ni vad. Jag får följa med till Sthlm den 26:e på Redken festen. Vi ska bo på hotel, men hålla till på Clarion. Jag tror att det är de nybyggda Clarion sign ? Där ska Per Holknekt hålla föredrag om sitt märke Odd Molly. Är inget fan av Odd Molly, även om deras kläder är väldigt söta.. Sedan blir det fest och middag hela natten. Dresscode; rivierastyle .. vitklädda ska vi vara.. Jag tänker plocka fram min Jenny Hellström klänning igen tror ja, den är ju endast använd en gång. Piffa till den med färglada armband.. kanske det här? (cocoo.se såklart)
image600
Life is great!

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback