Päronfesten

I know i know.. dålig uppdatering här. Jag kommer i perioder där jag skriver som en tok.. o andra då jag helt enkelt skiter i det. Men lite happenings då;

Var på päronfest igår. Min pappa och hans grabbgäng pmsex (=past members Round Table) hade stort party på folkets hus källare. Jag och slepicka var bartenders och levde livet i baren. Efter ett tag kan man nog undra på vilken sida av baren vi hängde på egentligen. VP spelade och var lika röjiga som vanligt. Jag lovar att gamla människor också kan festa.. ujuj. Dans med mamma o pappa var riktigt roligt. Pappa körde sin twist.. de breakade och tillslut var det en som hjulade över dansgolvet. Statt 25 år senare ungefär. Fick ihop lite dricks och idag stod det några cider i kylen som tack för hjälpen. Hade inte behövt så mycket för det var så himla roligt.

Idag sov jag till 1300. Åkte sedan till farfar för att kolla ett köksbord. En powerwalk i solen blev det såklart. Allt vinterdepp är borta.. !! Sara och jag tog såklart en kaffe på mc också. Standard för söndagar..

Nu ska jag sova..
Puss på alla pusspusspuss.. jag är på bra humör.
/Julia

image609

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback