Lightia, Kbia, Stattia, spritia, ljugia.. (kärt barn har många namn..)

Packad och klar! Ska övernatta i Öre imorrn.. och bege mig tidigt till Gbg på lör. Varför lyckas jag alltid fylla en väska till minsta cm.. Tar alltid med mig en massa extra som kan vara "bra att ha".. ifall "att".. hmm. Men oväntade grejer kan ju dyka, så de är ju lika bra att vara beredd.

Idag har vi haft fullt hela dagen, sedan gick jag och Randi upp på staden och myste på tjejkvällen. Hallå.. vart fanns alla killar? bästa tillfället att spana tjejer ju.. för det kryllade. Massa folk och massa bra rabatter på alla affärer. Men ja shoppade en american apparel liknande klänning på gina, i svart såklart. Gissar att halva Sverige shoppat upp sig på en sådan. Men vadå.. 129 lax. Sedan hemma i kga hämtade mli o sara mig och körde till mc för stormöte. Kaffe och fruktpåse inhandlades. Läs rubriken nu.. det ser ju ut som typ ryska!.. ha ha.

Vet ni vad!? jag ska utveckla mitt yrke och börja sätta lösfransar. Jippe vad roligt. Och HOPPAS HOPPAS att mit hår kommer imorrn. Jag har beställt en massa löshår på träns. För här ska det flätas. Jag vill ha stora tjocka flätor i mitt hår.. sådär slarviga hiippie liknanade.. Flätor är the shit nu! Jag älskar't!..

image602

Variant på fläta från Myrornas visning

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback