Kom inte på någon rubrik idag..

    image608

Grym inpspirtaion idag! Jag älskar att kolla outfits på facehunter. Finns så mycket udda och roligt..
Den stora bilden fastnade jag för. Jag kan inte rå för att jag tycker att det kan vara ganska snyggt att röka på rätt sätt.. Köpte ett cigarettmunstycke i Gbg i helgen. Med bling bling på..

Gbg var jätte bra! Jag och Randi bodde på park avnue som vi gjort en gång tidigare. Den frukosten är så great! Det var den vi tjatade mest om innan vi skulle åka.. ha ha.
Visningen på Trädgården var också väldigt bra. Helt klart över mina förväntningar. Modeller från balettakademin.. de dansade på catwalken. I tyll och glada färger. Väldigt snyggt ihopsatt. Festen efteråt blev ganska lugn med ett överskott av drinkbiljetter. Vi var trötta efter shoppingen på dagen. Fick iaf en stund i rampljuset med vår schlagerstjärna Charlotte Perelli. Hon var jätte trevlig. Och hennes stylist var jätte snygg, men han hade tyvärr sällskap.. av visningens huvudperson Patrik Lernberger. Dagen efter shoppade jag och Randi det sista och fikade på NK. Tillbaka i Örebro lastade jag av grejer hos Randi där ja skulle natta och letade upp Slepicka.. Vi drack lite vin och hamnade på Björnstugan senare på natten. Det var riktigt roligt faktiskt..
Kram J

Kommentarer
Postat av: Leia

tycker också att det kan vara snyggt att röka...ändå skäms jag som bara den över att jag själv gör det....om man bara kunde ta bort lukten!!!!

Och hennes kappa var ju riktigt snygg....särskilt fickorna...

kramar å hoppas du har en härlig dag...

Postat av: sara

snygga kickor!

2008-07-30 @ 21:26:42
URL: http://fuckyouimcute.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback