Ny jacka

image497
Whyred
2500:-

Klickade just hem denna goding! Den är så perfekt och jag är himla nöjd. Dumt att ta ut glädjen i förskott men på bilden ser den verkligen ut som på bilden i mitt huvud. Har varit på jakt efter en jacka länge och jag började tröttna på allt letande. Hoppas den passar på mig bara.

Jag har inte hunnit berätta något om den fantastiska dagen i Göteborg då jag och Randi gjorde makeuper för Redkens visning. Det var superkul! Det var två engelska killar som höll i visningen, Mike och Toni. De var jätte duktiga och nöjda med vårat jobb. Visningen hölls på Park Avenue hotel på avenyn där vi också bodde. Först startade vi jobbet på salong Tranberg. Sedan på hotellet.. totalt mejkade vi 14 modeller. Och de var inte äldre än nitton. Yngsta var 15 år.. Man kände sig nästan gammal. Och kort.. haha.
Alla modellerna bar kläder och skor från Marc Jakobs. Ujuj.. säger jag bara.
I Göteborg var det också bokmässa. Så vi delade hotel med ett gäng författare som Jan Gillou, Sune-författarna.. även henrik schyffert, leif pagrotsy och peter harrysson.
Bilder kommer snart, lovar!

Helgen var också superkul.. även om jag ställde till med en del drama.

Kram J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback