Kommer inte på någon rubrik..

Varför har jag inte packat och tvättat mitt hår ännu ? Jag är så dötrött att jag borde göra det snart. När jag äntligen klackat hem slocknade jag direkt framför idol och vaknade nåra timmar senare.. hungrig och .. trött.
Imorrn ska jag dra till malle i Karlstad. Kolla in hennes nya lya och dra en shoppingrunda på stan. Kvällen är väl inte riktigt bestämd.

Shit, denna vecka har varit mycket. Jag är nyfrisk från veckan innan och med det i bagaget blev det ganska hårt att inte ha en enda ledig kväll. Har tränat en del inför visningen på tors nästa vecka. Jag försöker fötränga det än så länge.. gaah.

Hittade denna bild från Emelies blogg. Kräftskivan ute i djursholm.
Tack för den kvällen tjejen!
image496
Titta vad mys vi hade!

(Och för den som undrar; så var det BB klas som raggade på Branting i Grebbestad. Men hon dissade och fick mig och kocken, dubbelt upp, med sig hem istället. )

Kram J

Kommentarer
Postat av: Doris

Va!
Spolade hon BB-Klas.
Han är ju läcker. Eller också var han allmänt otrevlig.
Jobbar han där eller var det semester?

2007-09-24 @ 07:05:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback