Töpphelg!

Ja.. helgen har varit kanon. Fredags stannade jag hemma och hade eget spa.. med peeling, veet, sparysun och nya nagellacket i metallic lila. Lördag blev det fika på stan, sola med Branting.. lite blonda slingor made by me och utgång. För-förfest hos mig med Emelie och Mathilda för att sedan åka till Elin. Där fanns hockeyfruar och "hela" laget tittade in senare. Lite nytt och gammalt folk, alltid trevligt.
Statt var roligare än vanligt och efterfesten blev hos mig. Tände på vattenpipan, som var en ganska dålig idé. Brände fläckar på mattan och en del brända fingrar blev det också.
Idag har jag slötittat på tv och tränat combat. Combat är lagom träning på en söndag..

Nu jobbar jag två dagar, sedan är jag ledig i TVÅ veckor.. så underbart!

Godnatt!
Kram J

Kommentarer
Postat av: Annaa

Hahaha :D var också hos Elin =) minns du mig??


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback