Landoll

..hette märket ikväll. Och vilken mys kväll då. Grillspett på Royal, koooners! Och sedan en ganska intressant genomgång av två klippningar, plus en rad nya produkter. Fick dock ingen goodie bag eller liknande.. tyckte jag att man skulle få eftersom det är bra marknadsföring och  kul med nya märken. Aja, god mat fick vi iaf.

shit.. var tog veckan vägen ? Redan pannkakstorsdag idag. Vilket innebär, kort och gott, att vi käkar pannkakor på torsdagar. Varje tors serveras det pancakes på Oskarsparkens kök, och de är sjukt goda. hihi.
Det var ju även kanelbullens dag, och kanelbulle fick vi. Men jag han icke äta den, dagen var så pass stressig.

Dagens hiss ; Yippe! mitt armband från Cocoo.se kom idag, och eftersom det finns på Lilla ego i karlstad har jag smygtittat på det innan.

Dagens diss 1; DRICK ALDRIG FTNÈ!! STOR VARNING!!!
Dagens diss 2; Jag tycker att det är dåligt med kommentarer på min blogg. Tråkigt .


Kram J



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback