Halloween

image530 image531
People.com

Imponerande halloween outfits må jag säga! till vänster har vi Aguilera med sin man och till höger i äpplet finns Heidi Klum med sin Seal. Nästa vecka är det Halloween alltså.. Faktiskt ett ganska kul galej. Jag ska klä ut mig och festa i Örebro. Blir en heldag på salongen med make och kostym. Vad jag nu ska vara vet jag inte än. Temat är Himmel eller Helvete.. eller jaa, en blandad tolkning av det. Indiska hade en del roliga grejer som jag ska kolla på.

Idag har vi haft utb. Massa nya lock-tekniker som jag tyckte var riktigt roliga. Det tog en stund att förstå.. Men till slut fattade jag poängen. Redken är kul att jobba med. Tack Redken för den fina bagen jag fick idag. Den blir utmärkt att ha till träningen!

Kram J


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback