Fläckig helg

Oh my.. vilken shit jag har fått ikväll! Hade lite fest hemma igår. Och som sagt, en fläck på golvet ger ett helvete. T o m om fläcken går att ta bort. Snackar om mina kära mamma nu. Men de verkar ha lugnat sig.
Det var iaf en kul kväll. Vi fick till slut igång vattenpipan och vi som festade gjorde det ganska rejält.
Och såklart, hamnde vi på statt.. ingen som är förvånad. Men det blev kul ändå.. det blir ju vad man gör det till liksom. Där inne härjade vi ett tag, mest jag och Jenny som alltid. Efter sprang vi till till pizzan i våra klackar. Och sedan klackade jag heela vägen hem, helt själv.. sedan somnade jag i soffan med en godispåse i handen. Vaknade där på morgonen.. haha.

Idag har jag permanentat, färgat och klippt lilla mormor. Hon blev så fin. Sedan solade jag, och då ringde Branting.. som var ute med "plupp".. hihi. Åt på mem&zin.. och snackade en massa skit.
Därefter bröt helvetet ut, när jag kom hem, för några skitfläckar på golvet!!

.. en sista sak. Nu måste jag bättra mig. Min Kharma mår inte bra av mitt beteende.. suck

godnatt!
Kram J

Kommentarer
Postat av: Anna-Maria

Riktigt kul att läsa din blogg tycker ja :)

2007-10-09 @ 12:53:27
Postat av: Sandra

Åå vattenpipor är bra grejer ;)

Postat av: Elin

Hehe mammor kan lätt förstora upp saker som små fläckar :P hahaha...jaa statt där brukar man ju ju hamna när man är I kga..:) men som sagt det blir ju vad man gör det till! ;)

2007-10-16 @ 11:26:50
URL: http://www.elinkvist.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback