Välkommen till min vardag.

image540Jag tänkte börja med att jag utökat min tights-samling till 6 par. De nya kommer från Cheap Monday och sitter lika bra som de första jag köpte från H&M. Lite därför de fick följa med hem. H&M favoriterna är ganska utslitna.. de är i nylon och såå sköna. Har även köpt ett par "boots" från H&M young, för hela 198 pix. Ganska lagomt pris tycker jag.. hehe. Var som sagt på shoppingtur i Örebro igår, kunde inte hålla mig borta. Lunchade på Bara Vara och hade det great.

Idag har jag mest suttit inne i det fina vädret. Sedan när solen började gå ner orkade jag äntligen ut för att ta mig till närmaste solarium, badhuset blev det.
Senare på kvällen skulle det bli tacomys hos Elin, men hon blev sjuk.. så det hela flyttades till mig istället. Innan tacosen skulle inhandlas gjorde jag en grej, för andra gången. Låste mig ute nämligen. Vår dörr låser sig av sig självt när den stängs. Så jag fick knacka på hos en granne, som kunde hämta en stege i förrådet. Sedan var det bara att göra inbrott i sitt eget hus. Klättra upp, tokhögt till mitt fönster på andra våningen, för att klättra in genon det. Problemet löste sig och tjejerna kunde komma för att laga tacos och titta på idol. Sam åkte äntligen ut! YES

Halloween imorrn, och jag ska på maskerad-fest. Så roligt ska det bli.

Godnatt ! Kram J

Kommentarer
Postat av: Elin

Ja!! jag håller med om Sam :) Det var verkligen på tiden att han åkte ut :P

Postat av: Lotta

Lilla Lilla Julia:P
Du kan ju inte lasa dig ute sadar bara!
Onskar att jag hade varit med pa tacosen dock! Kommer snart:)

Massa massa kramar

2007-11-13 @ 22:56:08
URL: http://lottaalmstrom.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback