Please Santa..

Ge mig en självrörande te-kopp! Jag är ju en stpr tepimplare. och kaffe missbrukare dagtid. Koppen är ju en klockren julklapp till moi. Har ju funderat på vad jag vill ha i julklapp, och jag har faktiskt kommit fram till att jag har det mesta. Först funderade jag på en trampmaskin, men vart ska den få plats? Roligare med ett gymkort också.
Och jag förväntar mig inte en Bayswater av mamma och pappa.. 7500 ca, liksom. Bättre att spara till en själv.

Så den självrörande koppen vore ju en great grej att ge till mig!


image545

Vi begär alldeles för lite av muggar. Det enda de behöver göra är att typ kunna
innehålla vätska så är vi helt nöjda. Åh en sån bra mugg, tänker vi, det är kaffe i den.
Men nu när hela samhället stramas åt så ska minsann inte muggarna komma undan.
Det är dags att börja göra rätt för sig!Ett exempel på den nya tidens flitiga och
arbetsvilliga muggar är vår nya självrörande mugg. Genom ett enkelt tryck i örat snurrar e
n propeller på botten av din kopp igång, och den gör det ordentligt (3000 varv/minut).
Detta gör att du aldrig mer behöver bekymra dig om följande fem saker:


1. Hitta en sked.
2. Hitta en plats att lägga den smutsiga skeden på medan du dricker.
3. Lämna skeden i muggen och fastna med den i näsan.
5. Att det du dricker blir starkt i botten och svagt i toppen (där du ju dricker).
6. Att någon anklagar din mugg för att vara lat och initiativlös.















Annars då ? Jo jag jobbar och sliter. Idag var det kaos! Kunderna trampade nästan på varandra. Men till slut var alla nöjda och glada. Imorrn slutar jag 16.00.. lyxx!!
Har blivit nyckel till salongen också.. stort ansvar. Haha

Kram J

Kommentarer
Postat av: mikael

gud va du inte bloggar julia... skärpning

2007-11-29 @ 11:23:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback