It's 2 late..

Åh, vilken rolig helg jag haft.. igen! Denna innebar maskerd.. och att spöka ut sig tycker jag är skitkul. Jag varvade min halloween outfit från häxa, djävul och ängel. Jag slutade som ängel.. helnöjd.
Lördagen spenderades i Örebro, till en början. Fixade på salongen och drog sedan hem till Sofie. Vi festade loss tills de tvar dags för krogen. Men då fick jag och Emelie för oss att dra hem ?! Ha, så vi fick skjuts till gamla statt. Men det var kul där också. Klaras får bli en annan gång.
Så kvällen slutade i Kga som sagt, med en mostallrik i ansiktet, om man ska vara exakt.. haha

Idag har jag lagat egen pizza och slötittat på skräckfilmer som visats heela dagen. Häxorna, min favoritbok sen jag var liten gick på tv idag. Blev överlycklig.
Ett combatpass blev det också. Perfekt att starta den nya veckan med.. och för att få igång hjärnan igen efter en hård helg.
Imorrn tänkte jag dra till Karlstad. Och köra stenhårt på lagret på kvällen..

Nej nu är det för sent för mig.
Sova måste man göra ibland också..
Godnatt!

Kram J

Kommentarer
Postat av: emelie

hej bejbi! skönt att du är en bra uppdaterare av din blogg, rolig att läsa med bra variation!

När kommer du till sthlm igen, miss u!!
Kisses


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback