the only moss in our woods

image357
Alex&chloe.com

Kate moss (the only "moss" in our woods") vill jag ha! Brunette halsbandet trodde jag aldrig att jag skulle vilja ha, men kors i taket så blev jag brunett till slut. Jag som var den där blonda.. inte längre.
Rosetten är bara söt. Jag gillar ju som sagt rosetter. Jag gillar dock inte Alex&chloe's "chanel" smycken.. "coco is dead" liksom.. Hon är död, det vet vi ju.. men det känns inte som ett skämt. Aja.. jag gillar dom inte iaf..punkt.

Måste dricka upp te't nu, redovisning imorrn. Kultur och stilhistoria. Jag och Jenny ska snacka 90-tal. Spice girls alltså.. haha. Ingen vill veta hur jag såg ut under nittiotalet. Men jag kan ju säga silvriga platåskor, NYLONkläder med slitsar och hål, glittersmink och hårmascara. Usch, nu kommer jag drömma mardrömmar.
Natti!
kram J

Kommentarer
Postat av: zandra

fina :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback