Snygga svenskar

     
     
bilder från style.com

Snyggaste stockhomarna på style finns ovan. Streetstyle modet gillar jag.. speciellt sofi Fahrmans geek-påse från Luella och den fina från svenkst tenn längst ner till höger..
Den sötaste kappan eller trenchen sitter på tjejen längst upp till vänster.. Väldigt söt, väldigt Julia.

Helgen var super! Hade skitkul för en gångs skull, både på statt och förfesten. Vi festade med fyra amerikanare. Var tvungen att koppla på min harviga engelska, men ja lyckades göra mig förstådd ändå. Idag började dagen med frulle på Mc, vad är det som gör bakismaten så väldigt god? konstigt.

Sova nu. Imorrn blir det skola och sen en "business school" igen, men denna gång från Redken. Ska även diskutera mitt jobb, tider och lön med min chef.

Natti!
Kram J ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback