skut mig

Jag ska slänga i exctensions IGEN! Min klassmate becka hade kvar..
Låter lite sjukt egentligen att man byter "hår" med varandra, för andra än i vår frisörklass förstås.
Aja, så fort jag fått ur wax-H... Stackars er som sätter i wax i hela huvudet. Inte alls kul att få ur sen.
Som sagt, jag är fast. Jag höll mig bra länge. . men nu är det enough. haha

Idag har jag piffat Anna. En hel makeover med klippning, slingning, bryn och frans. Sedan ett behövligt spinningpass. Jag vet att det är försent att träna kroppen i töpp på några dagar, men det känns ju iaf lite bättre. Fixade en jaugar till balen också. Imorrn blir det ingen skola. Ska till Örebro med Dalin och fixa lite viktiga saker. Ny bikini, i guld tror ja. Och växla pengar på forex. På måndag morgon drar vi från Sverige!
Sedan kommer allt att gå snabbt och vara över.. student, bal, massa mer fest. Men så ska ja inte tänka nu..
Bloggar ju bara om samma sak hela tiden.. I'm so excited!

Kommentarer
Postat av: Anonym

hur fäster du dina extensions då? :)

2007-05-22 @ 22:12:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback