Liggasked vill alla

image372

Cornelias "ligga-sked-halsband" är så sött att man kan dö. Det mysigaste som finns är väl att ligga sked med någon man tycker om ? Vore en fin studentprisent till moi.

Idag gjorde jag sista skoladagen. Imorrn blir det Örebro med två dagars praktik.. sedan är det helg och sista chansen att packa om väskan en gång till. Firade detta med att gå ut och äta med pappa och brushan! Vi åt på Colloseo.. men försökte med Woodys, Red Brick och Katrinedalskrogen.. men kors i taket så va rdet fullt överallt. I Karlskoga?! haha. Jag har hämtat min balklänning idag också.. den satt precis som den skulle, och jag lär ju inte lägga på mig nått gram för då är det kört, haha. Sedan tvingade jag pappa att skjutsa mig till solariet för att bättra brännan, trots att vi skulle äta. Åt souvlaki (?) med tsatsiki.. snacka om att ja värmer upp för kommande..

Ska nog ta mig en powerwalk nu. . med tanke på balklänningen.. hmm

Kram J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback