I'm single and fab..


image369

Har dränkt mig i sex and the city sen i tisdags. Blev sjuk för en vecka sen. Sådär halv-sjuk, så att man känner att det är något men inte riktigt vad. Så jag bestämde jag mig för att låsa in mig några dagar med hela boxen och ett antal oboy och te -koppar. Ska snart gå ut för första gången på ett par dagar... måste piggna till till jobbet imorrn.

Har man fastnat i sex and the city som jag för tillfället lever man sig mer och mer in i fantasin.. Jag tror t o m att min Mr. Big kommer att sluta med mig. Han är p-e-r-f-e-k-t.

Har börjat packa till Napa idag. Bäst att börja så att man kan ta bort de saker som överstiger 20 kg. Det blev en del saker på min säng som sagt. Jag är alltid så rädd att glömma nått. Man tänker alltid att "ååh nu skulle det linnet passat till de här shortsen, men det ligger hemma.. typiskt". Inget att göra åt. Weeey.. Vi åker om en vecka tjejer. Fattar ni?!

Kommentarer
Postat av: Frida

Tråkigt att höra att du varit sjuk, hoppas att du är på benen snart igen! Men Julia, uppdateringar av bloggen lite oftare tack! :) Kram på dig!

2007-05-17 @ 22:50:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback