Dålig uppdatering

image354
Jag har varit dålig på att uppdatera bloggen ett tag nu, blir bättring nu. Hittade några sparade outfits på datorn. Lindsay, Victoria och Hillary. Tre olika stilar som jag tyckte var great. Vickans röda är så snygg. Lite coolt att bara använda sig av en färg faktiskt.. och rött är alltid fräscht.

Aja, har mest varit i Örebro den senaste tiden. Har jobbat och varit på lite events. Börjar bli allvar nu eftersom jag ska fortsätta jobbet i Örebro efter studenten. Jag börjar att bli nervös nu faktiskt. Ska provklippa nästa vecka..
Ayia napa om tre veckor. Nyss var det tre månader.. shit! Jag har fåt min mössa, den är så fin.
Jag har fått för mig att jag inte ska festa för ens studenten. Ska vara laddad till max då.
Blir därför ingen utgång inatt, blir bio istället.. skönt att ha en söndag som man mår bra på för en gångs skull.

Ha en trevlig lördagskväll.
Kram J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback