Schwarzkopf visning

   
    
 

Jag borde egentligen tagit med en riktigt digitalkamera, men det fick bli mobilen denna gång också.
Visningen var toppen! Massa snygga frisyrer och bra upplägg. Några bilder jag bloggat från tex Balenciagas metallictrend fanns med.. Det tyckte jag var kul. Mycket metallic blir det, även på hår. Romantiska balettdansöser, se bilden näst längst ner till vänster, den var suuuperfin. Futurism och knalliga färger.
Ett minus var att den goda buffén som alltid finns uteblev. Vi fick färdiga mackor istället. Och det blev ingen goodie-bag heller. Får boken om trenderna hemskickat. Fick istället ett block om Igora färgerna jag inte ens använder. Aja, visningen var iaf riktigt bra.



♥ Idag har jag träffat Mathilda! Blev en snabb-fika på Paris. Vi har pratat om att bli sambos i Sthlm.. hihi.
Eftersom hon fått en lägenhet där, idag t o m.
Skulle jag få chansen att jobba där jag vill, tar jag den på en gång. Men det är mycket som ska fixas innan isf. Jag hoppas, men är beredd att göra det mesta för det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback