People och Prom


image232Helgslut igen. Söndagar är tråkigt. Hinner inte se så mkt av dem eftersom jag ofast sover bort hela dagen. Idag sov jag till fem. Annars var helgen som alla andra helger. Fika på fredag, statt på lördag. Melody Club var bra tror jag. Ångrar att jag inte gick ut nykter. Hade velat sett ordentligt.
Skönt att nästa helg är planerad, och INGEN utgång då. Ska sminkas och fixas på folkets hus. Årets restauramgshow blir och vi treor får som vanligt vara med. Resten av veckan är också planeras. Ledig i hela två dagar! yippie. Det blir jobb med showen och frilufsdag, vilket innebär träning sol på colluseum.. I like.

People allways leave.. Lotta, du är i Frankrike och vi saknar dig! Sara är i Kvarn och Emma har flyttat till Karlstad. Malin drar kanske till Gbg. Vart kommer jag hamna ?
Vad jag vet är iaf att man aldrig ska hänga upp sig på andra. Det har jag sett för mycket av, mer behöver jag inte säga. Vissa stannar hos en , andra försvinner. Det är väl så det ska vara.

STUDENT 2007; blir jag! Jag har shoppat en balklänning i helgen. Plus en tillhörande väska. Klänningen var precis nyinkommen på Zari, och jag haffade den snabbt! Nu ska det bara inhandlas ett par shoes som passar till. Och de är redan hittade.

Natti!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback