Lång weekend

Man kan säga att helgen började redan i tisdags. Då dagen började med ett pumppass på colluseum. Solning efter, och mat på Paris. Det var det. Onsdag = studiedag med genrep för Restaurangshowen. Torsdag började jag 1700 med make och hår på folkets hus.. R-showen hade premiär. Jenny och jag lyckades låsa oss ute.. och gå vilse. Sprang runt i källaren och i olika gångar. Hamnade i kök o på bion. En galen kines försökte förklara för oss.. haha. Det slutade med att vi fick banka på dörren så att lärare thomas kunde höra oss.

Fredagen mös jag Anna och Emelie lite hos Anna. Sedan drog jag och emelie till melkan för att dricka "time beer". Vi blev lite festsugna så vi drog upp till lägenheten för att shotta och blanda drinkar. Men tröttnade efter en stund, halv ett på natten.. haha

Lördag tog jag första varvet på barkbanan.. Det är vååår! Sedan var det dags för jobb igen. Roligare denna gång. Och jag var imponerad av de som uppträdde. Showen var riktigt bra!
Fick fritt inträde till statt så jag festade snabbt på en timme när jag slutat.. vilket blev en rejäl fylla, haha.
Inne på statt var det kul.. men jag var som sagt ganska "i farten" och var riktigt knäpp.. av det jag kommer ihåg idag. Dissade dåligt och skrämde upp en turk..haha.
Idag har jag legat inne hela dagen nästan. Lyckats ta mig igenom en hel film.. En film om Linda McCartney. Väldigt bra! Jag grinade i en timme efter, haha.
Har även lyckats plugga kultur och stilhistoria. Mode genom tiderna är faktiskt inte så tråkigt. Mycket mode idag som kommer från förr, lite intressant. Nu har jag varit på statoil och köpt kvällslatte. Tack för Statoils nya kaffemaskin! Imorrn blir det heldag med Liquid.. hmm ? Vad vi nu ska göra.

Nästa helg ska ja sminka konståkerskor. Lilla söta Amy Diamond ska vara med på spektaklet också. Snart är det även dags för schwarzkop's visning i Karlstad på Blue Moon.. Deras visnigar gillar jag. Spec när det samarbetar med Toni & Guy. Man får även god buffé innan. Och en liten goddiebag... I like.

 Nu är det natt..
Sleep tight ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback