helgslut

image220
ååååh, helgen tog slut på 2 sek, som vanligt. Hela veckan går ut på att äntligen få helg.
Helgen var iaf helt okej. Statt var roligare än vanligt, faktiskt! Emmas kalas var också great. Hade inte ätit på hela dagen för att orka få i mig trerätters.. haha. Sprit var det också gott om. Men jag lyckades få i mig lagom. För idag mår jag faktiskt väldigt bra. Ska snart ta en powerwalk till salongen och städa, som vanligt på söndagar. En bra anledning att komma ur sängen också. Har tittat på "nyckeln till frihet" idag. Har aldrig kommit igenom hela filmen, men idag gjorde jag det. Och jag gillade slutet.. Jag hatar dåliga slut. Till filmen blev det latteoch mörk kexchoklad.. har inte smakat den än.. mmm. Aja, som sagt.. ny vecka.. och nästa helg blir det Melody Club. Nykter tror jag, eftersom jag verkligen vill se dom på riktigt.

Några gamla favoriter..
The Kelly Family - I Can't help myself
Elisa - Come and speak to me
Gabrielle - Because of you
Eskobar - Someone new
Broder Daniel - Underground
Oasis - Little by little
U2 - With or without you
Michelle Branch - All you wanted
Bad cash quartet - Big day coming
Ceasars Palace - Candy Kane
Hillsong Music - Forever
Lene Marlin - Heaven is a place nearby
Incubus - I wish you were here
Nicolai Dunger - Something in the way
Alison Crause - When you say nothing at all
Busted - Without you
The motorhomes - Into the night

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback