En till lista

Hur bor du: I radhus
Hur och vart vill du bo i framtiden: Jag vill ha egen lägenhet i någon annan stad än Karlskoga, gärna Stockholm eller Göteborg
Brukar du komma i tid: Nej, inte alltid.. Men jag försöker, trust me
Vad hade du i din mun senast: Tandborsten
Har du bra kondition: Jag tränar mycket,så det tycker jag att jag har
Hur lång är du: Ca 1.65
Hur känner du dig just nu: Glad och pigg
Hur upplever du dig själv som person: Snäll och ganska omtänksam ?
Vanligaste färg på dina kläder: Svart får jag väll säga då.. lite tråkigt
Kan du laga mat: Om jag har lust, annars gillar jag att få serverat...haha
Vad jobbar du med/pluggar du: Jag går tredje året på frisörlinjen, och tar studenten om tre månader
Vad har du på dig: Ett par nike mjukisar, och en Tommy Hilfiger hoodie
Har du någon fobi: Jag är mörkrädd
Hade du en bra kväll igår: Ja, jag tränade igår.. och kollade desperate housewifes
Vilket är ditt senaste inköp: Ett par guldballerina som jag köpte igår
Din favoritdryck på morgonen: Te såklart
Projekt just nu: Körkort!!!
Vilken tid gick du upp idag: 11.30.. hmm
Kan du tänka dig att göra skönhetsoperationer i framtiden: Ja
Var fick du dina senaste pengar ifrån: Presentkort från H&M idag, kan man kalla det pengar ?
Har du sovit i din egen säng inatt: En stund i soffan, resten i sängen
Vad hade du sönder senast: Minns inte
Senaste alkoholintag: Helgen
Har du haft mörkt hår: Jag har haft och har nu också..
Är du morgonpigg: Jag är alltid trött, spelar ingen roll när jag somnade
Vem snackade du med senast: Mamma i tele
Stjärntecken: Fisk
Varm favoritdricka: Te och Latte
Alkoholhaltig favoritdricka: Päroncider och Asti
Snällast denna vecka: Pappa som betalar halva träningskortet på ett halvår
När gjorde du senast något riktigt dumt: Helgen kanske ? Jag gör dumheter hela tiden..haha
Hånglade du med senast: Censur
saknar du någon nu: Ja
Hur ofta loggar du in på Lunarstorm: Aldrig, har ingen
Gillar du dokumentärer: Ja det gör ja.. om jag orkar titta
Vilka språk kan du prata: Svenska och engelska.. Har pluggat franska som är tottalt bortglömt
När fikade du senast: Igår med med Emelie
Vad ska man göra för att få dig irriterad: När någon tjatar, ältar och upprepar. Plus onödiga kommentarer
Jag får ont i magen: Nästan aldrig
Senast sedda filmen: Jag tittar nästan aldrig på en hel film.. Nyckeln till frihet för två helger sen kanske. Men ikväll blir det en bio, faktiskt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback