Beslutsångest

image229
Jag tänkte klicka hem något roligt smycke. Asos hade en del att välja på, och som jag gillade. Balettskorna är söta. handklovarna coola.. och örhängena är roliga. Så vad ska jag gå efter ? Kanske slutar med att jag klickar hem allt.. Men jag har inte beställt från asos någon gång. Lite osäker.
Klovarna tror jag att jag är mest inne på.. hmm.. får se imorrn. Nu är jag för trött. Risk för att det kan bli fel då om jag ska koncentrera mig på något sådant..haha

Hemkommen från visning i Öret. Goldwells Trend Zoom visning. Och jag måste väl säga att den var sådär, igen. Visst, duktigare frisörer än året innan. Men eftersom man sett annat som man kan jämföra med så tycker jag att de ligger lite dåligt till. Bilder finns på mobilen.. Ska kolla om någon blev bra. Men det blir imorrn också.
Nu ska ja sova.
Sweet dreams!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback