To be or not...

image380

Sitter ensam i lägenheten med en kopp grönt te. Ganska skönt..Ska snart sova men nu när jag har tid är det kul att hinna blogga lite, igen. Jag var ju riktigt bra på det förut. Ska göra en liten lista, för skojs skull såklart.
To be o not to be.. vilken fråga?!

To be.. (att vara inne)

Bryt helst inte på någon dialekt -
Vilket jag gör, eller använder mig av vissa ord iaf. Jag erkänner att ren svenska är att vara.
Take away varm dricka - Ja vet att det "ska" vara en "innegrej" att bära runt på en megasize latte, men jag kan inte låta bli att tycka om det. En kall vinter med en stor varm kopp i handen..mmm.
McFlurry Cornetto - Jag köper sällan glass, men när jag väl gör det vill jag HA. Den är supergod.
Tights - För tillfället en del av mitt liv.
Sjalar- I massor. T o m palestina om man inte kör hela stilen ut. Blanda!
Thomas Sabo - Kan inte få nog av alla underbara berlocker.
Tygskor i alla färger - Jag föredrar mina vita.. iof.
Solisar - Kan göra en hel stil till en ännu bättre. Men akta vart de används. Jag menar.. jag är ju inte direkt kirsten dunst eller olsen-systrarna.
Rosa saker - Jag tycker om min nya rosa nalle. Och min nya rosa lethermen.. och.. bla bla. Jag gillar rosa acessoarer.
Lösfransar - Vilket beroende! Sitter perfa i 3 veckor.. och man slipper tänka på mascaran. Mn kan liksom gråta hur mycket man vill..haha
Fika - Jag är en fikaperson! Mest för att jag tycker om att titta på folk.. och träffa dem också såklart.
Powerwalk - I solen, med i-poden.. love it.
Silver - Yes, det tar aldrig slut på metallic.. men ja gillar det så fortsätt.
Project Runway - Kul med en blandning av intriger, mode och Heidi Klum.
Jeans/skinn - jacka - Helt klart okej att ha en kall sommarnatt.
Ballerina knuten - Ni fattar nog.. Jag gör sällan mer med mitt hår än har det utsläppt, eller färgar sönder det. Så ballerinaknuten gör mig glad att den fungerar.. så snyggt!
Fruktdrinkar - Mixa frukter med frysta bär. Det blir kanongott!
Västkusten - <3
Allsång på skansen -
hihi
Mineralsmink
Kanal 5 och Tv400
H&M


Or not..

Svart Kaffe
Vita Jeans
V-ringat
J. Lindeberg
Bilar
Kepsar
Kamouflage
Helblonderat
Earl Grey
Bygel-bikini
Pulverbantning
Cowboystilen
kanal 1 & 2
Big Brother
Dove summerglow
JC
Dax wax
Fruktis
Övertränat
Sjöar
Bic Mac
Toffsar på byxorna
Vodka Red bull
tält

Godnatt!

Kommentarer
Postat av: Hanna

Håller med dig STORT med Västkusten :D

2007-07-03 @ 12:15:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback