Not my day

Vilken skitdag! Började med att busskortet inte funkade längre och det blev nya busstider. Jag måste gå från resecentrum till jobbet varje morgon. Vilket betyder att latten från Mc uteblir. Desamma gäller när jag ska hem igen. Sedan krånglade jag till och slarvade med färgen på första kunden, som egentligen var jätte enkel om man läste ordentligt på kundkortet.. tur att det var en snäll kund. Iof var en sak bra.. Jag hade förväntat mig att casha 1400:- för nya busskortet men det visade sig att det bara kostade 900.. Sedan hittade jag en ny sjal för budgetpris. När jag skulle ta bussen hem igen, kom den aldrig. Fick därför gå hela vägen från krämaren till resecentrum, vilket är en bit. Där fick jag ta bussen en timme senare.. Hoppas att dagen blir bättre imorrn. Mitt jobb är iaf ganska softish. Lagomt att göra den senaste tiden faktiskt. Inte så hysteriskt som det brukar vara. Men det kommer väl nu innan midsommar, dumt sagt. Skönt med en sovmorgon imorrn.. lite jobbigt att sluta åtta bara. Ons sover jag kvar i örebro.. Sedan bär det av till Grebbestad tors kväll.. Jag lääängtar!

image376
The place to be i Grebbestad!

image377
Klippan!

image378
Bjuds på dricka på Kallsup.. hihi

Japp.. det blir iår igen. Och nu är jag ledig också. Lite tråkigt.. för jobbet på Röde Orm var bland det roligaste jag gjort. Fest varje dag, på jobbet.. efter jobbet, och våra söndagar.

Här är min nya bäbis förresten. Jag ska vara räddare om den.. Nytt nr och abonnemang har jag också. Skönt att rensa lite bland kontakterna och få lite ordning.
image379

Nu blir det en walk..
Kram / J

Kommentarer
Postat av: maddooo

jag är såå avis att du ska bo i grebbestad i sommar:) ja vill dit på midsommar :( hoppas jobbet går bra i öret:) puss m


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback