R&Q

Solen skiner och här sitter jag och dricker kaffe och äter gröna oliver.. mums! Branting ringde just och hade tråkigt på jobbet så jag ska snart ta en sväng förbi Ormen och prata med henne. Har haft rehab idag.. sovit, solat, cosmo och sex and the city, Nattens jobb var slaveri på högsta nivå. Ensam i disken med två galna kockar på Böstedäck. Visst var de trevliga och killarna gav mig massage och saker att tugga på, men de sista timmarna var hemska.
Nattens jobb blir nog lite roligare.. Rydell & Qvick står på schemat och jag ska springa bland fulla människor för att leta tomma flaskor och glas.. dags för armbågarna.. hehe.

Då var det sagt så.. jag kan inte ta mig hem i helgen, istället blir det jobb och en ledig söndag. Istället tänker jag och Branting föröska ta oss hemåt på tis.. om vi lyckas, det återstår att se.

Nu ska ja neråt city.. för lite talk och armbandsjakt.

image420
Förra årets vimmelbild från konserven

Kraaaaaaaaam J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback