Öde ö

Sjukt trött är vad jag är. Mamma säger att det är för att jag äntligen kan slappna av efter student, klassresa, jobb och allt vad det var. Iof jobbar jag nu också.. men inte på samma sätt. Har även tillbringat ca ett dygn på Väderörarna. De västligaste i Sverige, rakt ut låg alltså storbritannien. Snacka om öde. Och det var det.. sov på ett pensionat utan toalett på rummet. duschen låg utanför huset och det fanns inte ens en latte att köpa på kaféet. Hade kunnat varit mys om regnet varit ok, men icke. Det öste hela dagen och natten.. Mina föräldrar som gillar sånt där tyckte det var roligt. Men morfar och jag suckade bara. Pappa fyllde 50 så man fick väl ställa upp.

Idag har jag sovit och kollat Sex and the city. Äntligen tv igen.. Inget jobb..
Precis som att all energi bara försvann. Vissa tar min energi, och andra ger. Jag borde satsa på de som ger..

Har även gjort premiär på Ormen för iår.. glömt att det var så slitigt som det faktiskt är. Synd att inte den gamla personalen finns kvar.. Men kul är det faktiskt.

Suck.. ja kommer anatgligen inte kunna komma hem till dopet i helgen. Om jag inte hittar någon som kan köra mig. Blir svårt annars.. tyvärr.

Nu ska ja ta i-poden och gå ut en stund.

Kram J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback