Jag vill ha adidas snyggaste sneakers

image409

Bild från
StockholmStreetStyle

Jag vill ha ett par coola sneakers med lite färg. Ett par som är lite annorlunda.. Tycker att de här från Adidas var de snyggaste jag sett på länge. Kanske vore något ? Förresten var hela tjejens outfit skitsnygg.. Väskan var verkligen något jag skulle kunna tänka mig. Vill fortfarande ha en från svenskt tenn. Blir kanske ett köp nästa vecka i Sthlm ?

Nu ska ja på Outlet och kolla om jag kan hitta något kul..
Ha en bra dag.
Kram J


Kommentarer
Postat av: Julia

Adidas är helt klart kanon ! Har sett ett par guldmatta adidas (funnits på bl a MONKI) som är helt sjukt snygga. Adidas har verkligen lyckiats med både kläder o skor nu på sistone tkr ja :) Dom du har på bilden var grymt söta :P Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback