Jag är ormbiten..

image417

.. Igen! haha.. Har nämligen fått jobb på Ormen en gång till.. bara för att det är så kul!
Mathilda och jag sökte jobb "i dimman" på midsommar. Vi sa till Per.. ; "hämta chefen, vi vill jobba här igen", när vi satt och pratade med Vp. Och han gjorde det. Vi skrev våra namn och nr på en lapp. Mitt gamla nr dock, eftersom jag inte kom ihåg mitt nya. Branting ringde nyss och sa att de ringt från Röde Orm.. Och att vi fick jobba om vi var intresserade. Skitglada båda två blev vi. Jobba lite ibland, och ta det lugt i bland.. Som det var förra sommaren pallar jag inte med. Då var jag helt utsliten. Men hur kul är det inte att jobba där igen ?
Träffa lite gammalt folk och festa varje dag. Jag ska gå ner till Röde Orm på en gång, så fort vi kommit ner på tis och ta jobbet. weeey!

Nu kommer Elin snart. Ska in till Örebro och ta bort fransarna (alltså.. lösfransarna, hehe). Träffa alla på salongen också såklart. Sedan blir det skynda hem för jag och Malin ska till Karlstad direkt. Förfest hos grabbarna, sedan blir det sommarplaza..jippie.
Fort som faen hem imorrn för att packa, sedan bär det av till Stockholm. Utgång på Stureplan och shopping, jag är i stort behov av en svart kuvertväska. Därför kan det bli tight med tid att skriva här på ett tag.
Om jag inte hinner så..So long suckers!

Kram J

Kommentarer
Postat av: emelie

hej bejbi!
ska bli så kul att träffa dig i helgen! Du jag kommer tyvärr inte kunna gå ut, har fått starka mediciner av farbror doktorn och får inte blanda dom med alkohol=/ Men en fika o shopping kanske??Kisses


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback