Dagen efter bubbel

Japp. Igår var det bubbelbad på statt.. Blött och äckligt. Jag badade 2 ggr.. Fast det fanns dom som var värre. Riktigt kul med fest en ons. Oplanerat var det också.. Jenny och jag shottade upp en hel flaska på ca en halvtimme. Efter Napa finns det inga gränser längre.. haha.
Var först hemma hos Åsas stefan, sedan hos amerikanarna i Ekeby. Där var det en blandning av folk..
Och bubbelbadet på statt sist som sagt. Lyckad kväll, helt klart.

Idag blir det en slapp dag. Sitter med inpackning i mitt förstörda hår. Sedan blir det fotbad och manikyr.
Imorrn ska jag till Nyköping och hämta hem bror. Lite tomt här hemma faktiskt..


Jag vill ha en Longchamp by the way! Den röda var fin.. men jag skulle nog köpa en svart.
image393

Kram J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback